5 Simple Statements About مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی Explained

Wiki Article

با سلام خسته نباشید از جواب های خوبتان من از اتباع افغانستان هستم و در افغانستان پاسپورت ویزا تست کرونا گرفتم حاضر امده است و اما شانس کم ما مرز زمینی بعلت کرونا بسته شده است و ما بلا تکلیف ماندیم نمی دانیم کی مرز زمینی باز میشود شما میدانید در چه تاریخی مرز زمینی از افغانستان با ایران باز میشود‌؟ با تشکر .

خدمات و سامانه‌های هوشمند سامانه‌های مرتبط با ثبت شرکت‌ها سامانه ثبت شرکت

ترانزیت مسافر و کالا، ساخت‌وسازهای بزرگ، رویدادهای ورزشی، جشنواره‌های تفریحی و تجارت آزاد طلا از چرخ‌دنده‌های دیگر اقتصادی این شیخ‌نشین هستند. چین، هند، آمریکا و عربستان از شرکای مهم بین‌المللی دبی در زمینه تجارت هستند. گفتنی است که بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه در این شهر واقع است.

فعلا مرزهای مالزی و اندونزی در حال حاضر بسته هستند نمی توان پیش بینی دقیقی در این مورد کرد.

برای انجام امور ویزا یا سوالات مرتبط با آن جهت پاسخگویی دقیق تر با سفارت باید در ارتباط باشید.

سلام مرز جاده ای ایران به ارمنستان مشخص نیست کی باز میشه؟

اطلاعات مربوط به مرکز پزشکی یا مرجع صادر‌کننده نتیجه تست مانند نام، آدرس و شماره تماس

من قبل از عید یک فرصت شغلی مناسبی در عمان پیدا کردم و برای اوردن مدارک تحصیلی ام به ایران مراجعه کردم و به دلیل ویروس کرونا پروازها بسته شد. ایا راهی برای رفتن به عمان وجود دارد؟

ببخشید....پرواز ایران کویت و کویت ایران ...رفت و برگشت چه زمانی باز میشه ..حداقل زمان تقریبی و بگید ؟؟؟لطفا بهم بگید ؟؟خیلی برام مهمه

صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، more info تابان ، کارون ، زاگرس

آیا ایرانیان مقیم خارج میتوانند تا یک سال در ایران باشند مخصوصا در این دوران کرونا و کنسل شدن هواپیماها؟

هنوز زمان دقیق باز شدن مرزهای هوایی ایران با سایر کشورها مشخص نشده است.

در مورد ویزا باید با سفارت کشور مورد نظر صحبت کنید، اما از طرفی تا منع عبور و مرور که به واسطه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، ادامه داشته باشد پروازی صورت نخواهد گرفت.

هنوز خبری مبنی بر بازگشایی و برداشته شدن منع عبور و مرور برای هیچ مرزی اعلام نشده است.

Report this wiki page